Dodací podmínky
Cena za doručení
Doručení Brno
- při objednávce nad 1000,-Kč doprava ZDARMA
- při objednávce od 500 - 999,-Kč doprava za 150,-Kč
- Svátky, neděle a soboty pouze po předchozí domluvě
- Znovudoručení zásilky 150,-Kč
Pokud je vzdálenost doručovací adresy mimo Brno, připočítáváme si poplatek 8 Kč za 1 km tam i zpět.
Pokud je hodnota objednávky menší než 500 Kč, přičítáme manipulační poplatek 200 Kč.
Čas doručení
Květiny můžeme doručit nejdříve 2 hodiny po zpracování objednávky a to pouze v případě, že úhrada objednávky je realizovaná platební kartou, nebo na dobírku(platba v hotovosti na místě doručení).
V případě úhrady objednávky přes bankovní účet je doručení možné nejdříve po přijetí potvrzení o přijmutí platby na účet. V případě, že nebudeme schopni Vaši objednávku včas vyřídit, ihned Vás na tuto skutečnost upozorníme.
Květiny doručujeme v časových pásmech ve všední den v době: od 8 do 18 hodin, svátky, soboty a neděle po předchozí domluvě.
Svátky, soboty a neděle je e-shop uzavřen a nepřijímáme objednávky (příjem objednávek v tyto dny závisí na předešlé domluvě).
Pokud si vyberete časové pásmo pro doručení květin, vždy nám pomůže, pokud do poznámky napíšete, kdy se bude adresát dárku vyskytovat na adrese doručení.
Doručení v případě nepřítomnosti adresáta
V případě nepřítomnosti adresáta můžeme přenechat květiny u odpovědné osoby (manžel, manželka - pokud si vyloženě nepřejete, aby kytici přebíral kdokoliv jiný, uveďte to do poznámky, vrátnice, recepce, spolupracovník, soused a pod.) a o této skutečnosti kupujícího informujeme prostřednictvím telefonu, nebo e-mailu. Pokud se květiny nepodaří doručit, může si je zákazník nebo adresát vyzvednout na pobočce Palackého třída 39, Brno po dobu 2 dnů. Opakované doručení je možné pouze po zaplacení další cesty. Pro tuto možnost se informujte na zákaznické lince +420 737 060 996
Pokud si adresát květiny nevyzvedne po uplynutí 2 dnů, objednávka je považovaná za vyřízenou.
Další informace
- U doručovaných zásilek naší společností si vyhrazujeme právo na přiložení vizitky nebo reklamního letáku k zásilce
- Změna složení kytic, květinových košů a potravinových košů je možná pouze po předchozí telefonické domluvě. Na písemné žádosti, na složení, které budou uvedeny v objednávce nebude brán zřetel.